onsdag den 2. januar 2013

Godt Nytår!

De to første dage i januar er altid lidt specielle for mig.

Den første Januar 2004 sad jeg i hvalperummet og tog imod 5 dejlige små hvalpe efter Solfari´s Populus Pei Pei (Pei Pei) og Cyndee Hiregard (Tosh). 3 tæver og 2 hanner. Jeg er så heldig at møde Bailey (Kojima,s Brilliant Bali Hai) flere gange om året. De andre får jeg ind imellem hilsener fra. Det er altid dejligt at høre fra "sine hvalpe" :-) Tillykke med de 9 år til Bailey, Lilo (Kojima's Be-Bop-A-Lilo), Zoe (Kojima's Breathtaking Bria), Boogie (Kojima's Brainstorm Boogie) og Bonty (Kojima's Braveheart Bonty)

Pie Pei og B kuldet

Den anden Januar 2011 sad jeg igen i hvalperummet og tog imod et kuld hvalpe efter Maliway Mama-Pacha (Pascha) og Kewstock Perfect Sunset Jumper (Jumper). Denne gang 4 stk. 3 tæver og 1 han. Der har vi selv beholdt en dejlig lille tæve Kojima's GaGa Gadget (Gadget). Geni (Kojima's Go Go Genius Star), den lille blå tæve, møde jeg også jævnligt. Gospel (Kojima,s Gospel Girl) og Topper (Kojima's Grand Gubi) hører jeg også jævnlig fra. Hvor er jeg heldig at kunne følge lidt med i deres dejlige liv.


Pascha og G kuldet




Ingen kommentarer: