søndag den 4. januar 2009

Og så kom der sne

Årets første sne har lagt sig over Odder. Godt nok ikke meget, men nok til at hundene blev helt fjollede.
Jeg har et noget ambivalent forhold til sne. På den ene side elsker jeg når det sner, og en rask lille snestorm er ganske hyggelig. Men men men...der er jo også noget der hedder arbejde, og jeg kører hver dag 52 km for at ankomme til mit arbejde, så det er ikke så sjovt. Og så er der lige det faktum at jeg arbejder ved Post Danmark, og det gør vores arbejde noget mere besværligt når der ligger sne, især fordi mange er ret dårlige til at få ryddet fortovet.

Kunne man bare få en ordentlig dyne sne, og så frostvejr. Vejene kunne så ryddes og resten af sneen kunne så få lov til at blive liggende. Det er så kanonsjovt at lege med hundene i sne.

Ingen kommentarer: